Cafeaua…un motiv sa incepi un blog?

Cum scriu altii mai stiutori ….asa incep si eu..

Ce poate face o cafea? Te trezeste de dimineatza, iti da energie, e o placere, un motiv in plus de barfa, scuze pentru baieti de „vorba”?

Altii ar zice ca iti trezeste simturile. Habar n-am.

Pentru mine e un fel de drog care nu ma lasa sa dorm noaptea si acu ma determina sa incep sa scriu „insemnari”.

Tocmai m-am documentat si eu pe un site sa nu scriu tampenii pe care sa le cititi voi. Si iata ce efecte am descoperit ar fi multe efecte (acum dau copy/paste):

a. Cresterea capacitatii de concentrare

b. O mai buna memorie

c.Sursa de antioxidanti

d.Protejeaza impotriva diabetului

e. Diminueaza simptomele de Parkinson

Se pare k  pe mine m-a determinat sa zic ceva.

Un gând despre „Cafeaua…un motiv sa incepi un blog?

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

