Oda adusa ego-ului

Din categoria: „De ce imi fac blog?”. Aceasta categorie(scuze ca incalc regulile literaturii de a repeta acelasi cuvant in doua propozitii consecutive) nu exista in lista mea…dar sa vedem ce ar cuprinde:

1. ce importanta sunt eu..

2. sa ma cunoasca lumea..

3. ce ma plictisesc…

4. as putea parea mai interesanta asa…

5. toti prietenii mei au blog…ce „pana mea” eu sunt mai prejos; pana la urma e o moda..si eu sunt la moda..

6. traiesc experinte minunate si pentru ca toti ma intreaba ce mai fac…k sa nu repet lucrurile de fiecare data…eu zic sa le dau link cu ceea ce am scris o singura data..

7. ca gandesc prea mult..si m-ar interesa ce ar gandi altii despre ceea ce gandesc eu..

La punctul 8 ma gasesc eu…desi si pe la celalate s-ar gasi motivatia mea…Acu marturisesc(dar nu k in fata la preot) ca imi fac blog…sa comunic cu prietenul meu curios si zambaret: Luis. Eu acu am scris si trebuie sa si traduc in spaniola. Asa eu inlesnesc relatiile internationale cu alte tari, nu numai Spania:).

Si  ca sa inchesi cu raspunsul meu la „enigmatica” intrebare „de ce lumea isi face blog in general?” :  Gandesc si ce Gandesc vreau sa stie toata Lumea.

Un gând despre „Oda adusa ego-ului

  1. Jejeje, he visto mi nombre en este y no he podido evitar traducir lo que decia… A ver cuando empiezas a escribir en español que te ayudare encantado.

    Un beso!

    P.D. He cenado tres dias tus pimientos.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

