Si totusi nu totul se transforma…

Incercand sa gasesc impreuna cu prietenul meu „google” a  cui este aceasta  fraza celebra…am gasit lucruri marunte..din viata ce  se transforma. Prima dragoste se transforma intr-o amintire…abdomenul plat al iubitului tau se transforma intr-o burtica gratioasa.

Patul tau din adolescenta ramane…se transforma intr-un pat cu doi indragostiti. Iubitul tau care te suna in fiecare zi sa iti zica noapte buna, acum e sotul tau. Si adoarme…frant de oboseala, cu gura cascata,  inainte ta.  Gandurile tale de a deveni „un om mare candva”  se transforma in realitatea ca a trecut de mult copilaria. Lipsa experientei de la munca  si bucuria primului salariu se transforma in corvoada de a face acelasi lucru..mereu si mereu…la  nenorocitul asta de servici cu bani putini. Rochia albastra pe care ti-ai cumparat-o in vara trecuta s-a transformat si ea. Nu mai este la moda. Nenorocita fraza!!!

Lipsa inspiratiei nu lasa loc nici macar unui gand pozitiv..ca or fi si lucruri care se transforma in lucruri pozitive. Dar ce mai conteaza…lucrurile se transforma ca vrem sau nu vrem.

Si totusi(maica-mea trabaluind prin bucataria ei) imi zice:

„Hai si manca!!! Ai mancat azi?La ce ora? Sa nu cumva sa mananci…ca nu fac mancare degeaba… ca si asa esti slaba. Lasa ca tu imi zici asa sa ma linistesc eu…Dar bani mai ai? Dar nu trebuia sa imi cumperi nimic! Tu ai dat bani degeaba? Cat ai dat…dar tu ai bani de dat pentru mine..sa iti ajunga tie… Hai sa te pupe mamica…”.

O conversatie destul de…sa spunem asa un pic „moldoveneasca”.

Acestea sunt o parte dintre intrebarile si frazele pe care mi le spune maica-mea…si imi face capul patrat…le aud in fiecare zi… nu schimba nici un cuvant,,,de ani de zile…este strigator la cer!!!

Si aceste lucruri nu se pierd si nu se transforma niciodata. Le spune fiecare mama copiilor ei…de cand e lumea si pamanatul.

Prietenul meu electronic m-a ajutat si am gasit fraza: „În natură nimic nu se pierde, nimic nu se câştigă,  totul se transformă.” Autorul ei este…am plecat ca se aude din bucatarie: ” Dar iti da calculatorul sa mananci?”.

Un gând despre „Si totusi nu totul se transforma…

  1. Interesante, frânturile tale de gânduri……..
    Mai e ceva ce s-a transformat: modul în care îţi priveşti acum mama comparativ cu ce vedeai la dânsa până la 13-14 ani!!
    E un privilegiu să aibă grijă de tine cineva chiar şi prin cicălire!!!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

