Multumesc, băieți.

Mutumesc baietilor care m-au sarutat ingrozitor, celui care  m-a sarutat prima oara…si pe care nu l-am vazut de atunci.

Si celor…care au avut intentia sa ma sarute…Celor care mi-ai facut urechile rosii cand ma sarutau. Celor care mi-au ascultat cele mai ciudate cantece …celor care mi-au scris mesaje de dragoste …cei cu care am ascultat melodiile de la IRIS, cei la care am tipat, celor cu care am  mancat cele mai bune prajituri, cei cu care am  baut bere.

Multumesc celor care m-au trezit in miezul noptii, celor care povesteau prietenilor lor despre mine, si mai ales celor care se plangeau prietenilor de mine,  celor care asteptau cu nerabdare sa se intalneasca cu mine….

Care mi-au spus ca nu ma plac, care mi-au distrus universul meu…ideal..  Celor  m-au mintit frumos…si celor care nu au stiut sa ma minta.  Multumesc celor carora le-am frant inima…si ma bucur.  Multumesc celor 4.

Si uita asa, baiete…nu am regrete.

2 gânduri despre „Multumesc, băieți.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

