Unii au schimbat sistemul

In padure merge lupul la urs si ii spune:” Ursule in lista mea, data de Regele Leu, zice ca trebuie sa te mananc.Uite: esti la numarul 3.” Ursul ii zice: „Bine. Numai lasa-ma sa imi iau la revedere de la puii mei”. Ursul isi ia la revedere si lupul il mananca. Acesta merge mai departe la vulpe ii zice: „Vulpeo, trebuie sa te mananc. Esti la pozitia 2 pe lista.” Vulpea zice:”Bine. Numai lasa-ma sa ma despart de puii mei. Lupul o mananca. Acum merge la iepuras si ii zice: „Iepurasule trebuie sa te mananc. Esti pe locul 1 in lista mea”. Iepurasul ii priveste si ii zice: „Nu ma poti sterge de pe lista ta?”. Lupul: „Ba da, de ce nu?!”.

2 gânduri despre „Unii au schimbat sistemul

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

