M-am maritat…cu ea

Gata,,,m-am maritat..baiat frumos, ma iubeste..ne-am luat casa..masina. Totul este ca la carte. Ma laud pe hi5, la colegii de munca, la toate prietenele mele inca nemaritate. E logic, asa face toata lumea.
Uitasem: ma laud si pe mess:imi pun poza la avatar. De specificat: nu sunt eu cea din imagine. Iata poza de la avatar. Ea mireasa…nimic deosebit…Dar cand te mariti daca tot te lauzi, te lauzi cu barbatul…ca cu el te-ai maritat.Nu cu masina lui. E simpatica masina..dar totusi…il vrem pe el in poza. Sau vrei sa te lauzi ca tocmai ai reusit sa il convingi sa isi imparta averea cu tine? Poate sunt putin cam rea…si stric bucuria fetei.Dar masina si sotia…am gresit eu sau trebuia: sotul si sotia?maritat

5 gânduri despre „M-am maritat…cu ea

  1. Doamne cata invidie. Bravo ei. ce daca a luat unul pt bani. unele reusec prin inteligenta . altele prin frunusete. si eu sunt f frumoasa si m-am casatorit din interes. ce daca e cu 25 de ani mai mare k mine. frustatelor va ofticati.

  2. Ce inculta esti. Masina din imagine nu este a sotului. Si ei impreuna lucreaza ca sa plateasca rata la banca pentru apartament. Scrie si asta, inculto 😉

  3. e doar o realitate pe care toti vrem sa o ascundem.. oamenii pur si simplu nu doresc sa traiasca in saracie, iar pentru asta fac compromisuri;)putea sa fie alta poza..si o situatie similara:D

  4. Este vorba doar de invidie din partea autoarei acestui articol prost. Ori e prost (proasta) informata, ori este invidie. Hai, lasa ca te faci tu mare si tea ia un barbat cu masina, casa si ce visezi tu seara, printeso 😉 Nu boci, inculto.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

