Cum iubesc baietii?

Habar n-am.Este primul raspuns pe care il dau la oricare intrebare cand nu am nici
cea mai mica ideea. Dupa 5 minute, ma intorc  si iti raspuns cu gandul spre
viitor.
Iubesc cum ii iubim si noi(fetele): rascolind trecutul, vulgar, incet, linistit, creand furtuni de lacrimi, romantic…cu flori…cu palme, cu gelozii…gandind la fata visurilor lor, la o noapte de dragoste, de sex nebun, zambind, cu ochii sclipind de fericire, tinand de mana, protejand.
Probabil sa fie altfel, dar pana acum asa i-am vazut eu iubind.
Desi am reusit sa imi inchipui cum ne-ar iubi ei…tot: Habar n-am. Gandind la trecut.

Habar n-am.Este primul raspuns pe care il dau la oricare intrebare cand nu am nici cea mai mica ideea. Dupa 5 minute, ma intorc  si iti raspuns cu gandul spre  viitor.

Iubesc cum ii iubim si noi(fetele): rascolind trecutul, vulgar, incet, linistit, creand furtuni de lacrimi, romantic…cu flori…cu palme, cu gelozii…gandind la fata visurilor lor, la o noapte de dragoste, de sex nebun, zambind, cu ochii sclipind de fericire, tinand de mana, protejand.

Probabil sa fie altfel, dar pana acum asa i-am vazut eu iubind.Desi am reusit sa imi inchipui cum ne-ar iubi ei…tot: Habar n-am. Gandind la trecut.

Si totusi cum iubesc baietii?

2 gânduri despre „Cum iubesc baietii?

  1. Depinde de baiat si de caracter. Eu imi iubesc nevasta prin gesturi, mai putin prin vorbe. De asta fiecare cuvand spus de mine ei, conteaza. O iubesc pregatindu-i micul dejun cand pot, o iubesc aducandu-i ceva, cat de mic mereu. O iubesc cand ii spun ca nu va fi niciodata singura, o iubesc atunci cand imi iau baiatul in brate si ii spun ca il iubesc. O iubesc pe ea iubind prezenta ei.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

