Scrisoare catre Mos Craciun

Lml8DApiM2_mPentru ca vara iti faci sanie si iarna caruta, am zis ca scrisoarea catre Mos Craciun s-o trimit mai devreme. Acum si pe blogul meu. Mos Craciun, cu fata de taticu si bani de mamica…te rog sa imi aduci un skateboard. Ca in imagine. Fara baiat…sa nu existe confuzii. Eu stiu ca anul asta este criza, dar de mult nu ti-am mai cerut ceva concret. Si sper ca banii nu i-ai irosit cu toata criza asta. Stiu ca am mai mult de 24 de ani si sunt fata, dar vreau sa fiu la moda si mai fac si putina miscare.
Promit ca nu ma voi plange de conditiile din camin, ca imi voi termina dizertatia inainte de Craciun si nu vom da petreceri multe in camin. Numai de Sfantul Andrei…
Mos Craciun, eu stiu ca esti bun…o sa iti trimit mai tarziu si site-urile mai ieftine de unde poti cumpara skateboardul. Iti voi scrie si mai aproape de Craciun, sa nu uiti. Te gasesc pe Facebook, mosule, nu?

2 gânduri despre „Scrisoare catre Mos Craciun

  1. Pingback: Marca Decembrie « Banalitati deosebite

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

