Calculatorul meu mormaie

ordenador-colgadoDa, este straniu. Dar se aude un mormait de motan. Inchid toate ferestrele. Nimic. Poate messengerul. Muzica. Tot se aude. Mi se pare mie fantezie? Parca ar dormi si sforaie. Gata. Am descoperit. Era un site care mormaia. Un site care mormaie? Sper sa nu se intample nimic cu el…ca in imaginea alaturata. Totusi pe mine sa ma scuzati…am inceput sa gandesc in sistem binar.

Un gând despre „Calculatorul meu mormaie

  1. Pingback: Unde-i, domnule, soaricili? « Banalitati deosebite

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

