Unde-i, domnule, soaricili?

-Domnu Radu!!! Cineva mi-o furat soaricili?!!! Voi, astia de la service tre’ sa stiti. Nu mai pot lucra si stau oamenii la coada la mine, la usa!!!
Domnul Radu ridica capul si zice:
-L-o fi mancat pisica!!
-Ce pisica, domnule, au mai inventat astia cu calculatoarili lor? Nu ii ziua mea…nu am chef de surprize!!! O sa zic medicilor sa vina cu soaricili dupa ei de acu!!!
-Domnule, dumneata ai chef de glume!!!Sa il intrebi pe Andrei.
-Motan e asta de acu…sa imi fure mie soaricili!!Eu…cu ce mai fac treaba?

Aceasta era o discutie simpla intre doi functionari publici.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

