Hai sa ne intalnim offline.

t5_resize
Acum vreo 2 saptamani in urma am incercat sa nu ma conectez la internet. Mi-am declarat intentia unui prieten bun si cu de seara mi-am si facut planul pentru O ZI DIN VIATA MEA FARA INTERNET(am numit-o pompos si am zis s-o notez in calendar).
M-am intalnit cu un coleg la 9.30 la balena, la cafea. E groaznic sa ii ceri unui student, care are ore dupa-amiaza, sa se treasca la 9 doar ca sa bea o cafea. Si mai ales unui student care nu bea cafea dimineata. In fine. Am reusit. Ma mandresc cu fapta mea. :). La 11 un interviu telefonic. Un lucru esential.
Pe la 1 ajung la o colega sa beau o alta cafea. Imi umplu timpul DOAR ca sa nu fiu online. Ea are calculatorul deschis. Cu internet :((. Prima atractie. Ii recunosc ca sunt la dezintoxicare de internet. Rade de mine. Dar totusi am nevoie de internet, o rog pe ea sa caute ceva pentru mine. Eu nu ating tastele Internetului :). Inca mai rezist.
La ora 4 ajung in camera. Internetul, materializat in laptopul meu, parca ma priveste, imi face cu ochiul. Sunt patetica. Am ajuns sa am vedenii!!!! :((. Cum poate sa iti faca cu ochiul un laptop??? Este punctul culminant. Refuz sa privesc laptopul. Si asa mi-e foame. E 4.30. La 5 am ore. Imi ung o felie de paine cu zacusca .
Il privesc din nou, e si 35. Acus plec. Zic ca daca il deschid nu am tarie de caracter. Si nu am. 😦
Il deschid. Nu am mai trecut in calendar faimoasa zi. Asta e.
Nu prea pare a avea legatura continutul cu titlul. Dar totusi as vrea sa ma intalnesc offline cu prietenii, cunoscutii, sa ma duc la opera cu ei, sa beau o bere cu ei, sa ne plimbam prin Gradina Botanica(mai ales ca s-a deschis expozitia de flori de toamna). Sa ii recunosc macar offline.

ps: Desi am mai dezbatut subiectul asta cu viata online/offline intr-un post: tu cum iti petreci viata offline?, este destul de posibil sa mai scriu si altele pe tema asta.
Tot pe aceasta tema am gasit un spot publicitar : http://filmic.ro/spoturi/social-media-addicts-meeting/

4 gânduri despre „Hai sa ne intalnim offline.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

