Tu de ce iti iubesti rudele?

1241099595Cum ar zice varul meu(ruda mea preferata): eu te iubesc numai ca imi esti ruda. Adica pe intelesul tuturor: ca nu am incotro. Poate din respect. Tot varul meu adauga: „Prietenii tii alegi, cu rudele te nimeresti”. Ce poti sa faci? Ii accepti si speri sa nu te deranjeze prea mult pentru nu stiu ce favor…doar pe motivul ca sunteti „din familie”.Si cand zic rude nu ii includ pe parinti si frati.
De cate ori nu v-a enervat vreo ruda si a trebuit sa il ajuti doar pentru ca tie ruda? Sa stea la tine peste noapte cand tu aveai planificat sa te duci nu stiu unde, sa ii imprumuti bani, sa ii repari nu stiu ce prin casa, sa ii pui nu stiu ce pila la nu stiu ce institutia plublica…si asa mai departe?
Rivalitatea intre rude e de cand lumea stiuta. Dar e o rivalitate stiuta si nerecunoscuta!!! Cum sa fiu eu invidioasa pe prea buna mea ruda? Ca are masina si vila mai mare decat a mea? Sa ii dea Dumnezeu sanatate!!
Iar eu carcotasa zic: sa ii dea Dumnezeu sanatate sa ma ajute si pe mine!!! Ca daca ai, e bine sa imparti cu cei apropiati!! Si daca rudele nu iti sunt apropiate atunci cine? 😀
De cand suntem mici suntem invatati sa ne iubim rudele pe interes, scuze am zis cu glas tare? Ei..acu ca tot am scris..doar nu o sa sterg. Sa vedeti cum se intampla mai exact? Te duci cu uratul de Sarbatori? Unde te duci prima si prima oara? La bunici, la matusi si unchi. Ei iti dau cei mai multi bani: este nepotul lor si de sarbatori trebuie sa fii darnic. Si daca familia e mare, si nepotii sunt cu nemiluita…tot bagi mana in buzunar si uiti ca pentru familie e criza mare!!
Daca ai rude la mare distanta, cand te viziteaza ii aduc celui mic dulciuri. Daca nu se pricep la cumparaturi iti dau 100 de lei. Tu esti atat de bucuros si speri sa vina si mai des. Tu nu ai ce sa le povestesti, doar ca ai mai crescut cu cativa centimetri.Mereu ii minti ca merge bine cu scoala si cam atata.
Cand cresti si e vremea sa fii om responsabil, speri ca matusica ta draga care te-a iubit mereu sa iti puna o pila sa te angajezi si tu!!! Doar nu o sa te lase ea la necaz!!! Sangele apa nu se face!!!
La nunta ii vei invita pe toti!!! Familia e importanta, desi pe unii nu ii suporti sau nu i-ai vazut de cand esti mic. Mama ta te obliga sa ii inviti pe nu stiu ce cumnat de pe matusa…un adevarat POM GINECOLOGIC. „Mai, mama, nu e frumos, o sa ne bata obrazul”, parca o s-o si aud. Si iaca te nimeresti la nunta ta cu oameni pe care nu ii cunosti, carora le zambesti simpatic. Vorba cuiva, daca nu la bucurii se intalnesc oamenii atunci cand? Eu zic ca si la inmormantari!!Macar acolo nu trebuie sa dai bani pe masa, nu trebuie sa vii cu cele mai bune haine.

Acum sa nu desfiintez conceptul de familie, ca iti plac, ca nu iti plac, ii ai si simti ca nu esti singur pe lume. Insa pe unii poti sa ii urasti si fara a te ascunde sub masca „iubirii de rude”.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

