Iar nu ai timp? sau Cand vei avea vreodata timp?

Acestea sunt intrebarile pe care le am pe buze atunci cand cineva imi  spune in fata fara nonsalanta: ” Nu am timp.” Am o repulsie fata de cei  care zic asa ceva si o marturisesc ca si o frustare.

Gandeste-te si tu ce poti crede despre cineva care foloseste aceasta fraza. Variantele mele la care tu, cititorule, poti adauga si altele sunt:

1. nu stie sa isi gestioneze timpul. Lucrurile ar trebui sa fie destul de simple pentru toata lumea: ziua are 24 de ore, ai nevoie de 8 ore pentru somn. Restul orelor sunt  numai prioretizari si optiuni;

2.  Nu ti s-a intamplat sa ceri ajutorul cuiva si sa se scuze ca nu are timp?Probabil ca da. De fapt nu vrea sa te ajute si ascunde realul motiv sub aceasta propozitie. Am spus cumva acest lucru prea direct? Daca raspunzi pe imediat Da, cel mai posibil ca si folosit si tu aceasta scuza.

Dar acum sa nu formam doua tabere: voi si eu. Aceeasi atitudine am avut-o si eu in mai multe situatii.

 

Pana la urmatorul post: SA TOT AVEM TIMP.

 

Un gând despre „Iar nu ai timp? sau Cand vei avea vreodata timp?

  1. am timp pentru mine, n-am pentru tine.. (traiesc doar eu)
    sau..
    am timp pentru tine, dar nu si pentru mine (traiesc pt tine)
    sau…
    n-am timp, nici pentru mine, nici pentru tine (eu nu traiesc)
    sau….
    am timp pentru mine, pentru tine, pt ala, pt aia, pt toti si pt toate…. (serios?)
    ;))))

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

