Tu iti respecti planurile facute la sfarsit de an?

Luna decembrie este pe langa o luna a cadourilor si una a promisiunilor fata de noi si a planurilor. Cele mai multe se fac in noaptea de revelion. Inainte de ora 12. Ca voi face, ca voi drege, ca imi voi cumpara nu stiu ce masina, ca voi lua note mari, ca imi voi iubi soacra, ca ma voi lasa de fumat, ca imi voi face patul in fiecare zi, ca nu imi voi mai lasa sosete murdare sub pat, ca nu imi voi mai injura seful la baute, ca voi nu imi voi mai ura vecinul ce ma innebuneste cu muzica lui, ca voi merge la muzee etc.
Cred ca nu este om ce sa nu isi fi facut planuri si promisiuni fata de sine.
Dar asa cum le-am facut asa am si uitat de ele.

***

Plecand de aceasta idee: a planurilor facute in prag de sarbatori si imediat uitate, cativa blogari( Zoso, www.arhiblog.ro, http://manafu.blogspot.com/, www.piticu.ro, www.valix.blogspot.com) si Vodafone au pus de un site: www.planulmeu.ro, gen retea de socializare. Iti fac cont si iti postezi planurile. Publice sau NU. Si ei iti amintesc zilnic, saptamanal sau lunar prin mail sau prin sms-uri de planurile tale. Sunt un fel de soacra, mama, sora sau tata ce te bat la cap sa te tii de cuvant. Mi-a placut ideea si mi-am strigat si eu planurile in gura mare pe internet. Acu sa vad daca si functioneaza ideea.  🙂

Sursa: www.capital.ro

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

