Cuplurile din viata mea

Scriu despre persoanele despre care nu pot scriu decat scriind si despre perechea lui. La puterea doi.
Catalin si Diana. Sub pseudonimele de Diana si Kiki.Pe el il cunosc din liceu, dar nu conteaza de cand il stiu pe el ci de cand am ajuns sa fim prieteni. De cand este iubitul Dianei. Cand mergeam la ei, parca erau mama si tata. Gazda perfecta. Mereu imi pregateau ceva bun de papa. In lumea lor ideala, ceea ce este esential este ca ” totul va fi bine”. Ea l-a ajutat sa treaca peste problemele cu scoala, a avut incredre in el.Iar el pare a-i multumi mereu, el i-a dat curaj ei sa faca tot ceea ce isi doreste.
Cea de-a doua persoana este Tzutzu sau Tzutzulina.Un cuplu modern. Poate prea modern. Ii stiu mereu impreuna, ea ii place si asa cu un pic de burtica. El se uita la ea admirativ. Dar totul la trecut. Oameni destul de verticali.
Cea de-a treia persoana este Anda, sub pseudonimul de…Anda :). As putea scrie multe despre ea. Dar o propozitie despre ea si una despre el.
Mariana a fost colega mea de banca in liceu 4 ani. In clasa a 12-a l-a cunoscut pe Fat-Frumos, numit Adrian. Dar nu a stiut ca este Fat-Frumos. Cand eram in liceu nu ii suportam pe nici unul din Fati-Frumosii ei. Nici nu ii mai tineam minte. Ii scriam pe spatele unei oglinzi.
Dar de cativa ani am zis ca nu mai am incotro si o sa imi placa de unicul ei Fat-Frumos. Acum cand vorbesc cu ea intreb si de el. Si ei gatesc bine. Si imi povestesc de vacantele lor. Si ma fac invidioasa. Dar acum vreo 2 ani mi-au daruit una dintre cele mai frumoase zile de nastere. Ma pregatesc de nunta, nu am incotro .:P
De Andreea si Ciprian nu pot sa zic decat ca ei par sa astepte sa mai creasca. Si o sa creasca frumos.

Totul este la puterea doi. Si unde-s doi puterea creste.

PS:  Sper sa nu se supere nici unul dintre cei care am scris, ca nu e tocmai super sa stai tu…asa fericit si intr-o zi sa vezi ca cineva scrie de tine pe blog. Nu va impacientati acum este numai de bine.

Un gând despre „Cuplurile din viata mea

  1. :)) Imprevizibila ca intotdeauna Adina! ma bucur ca suntem unul din cuplurile din viata ta..si ma bucur ca te simti ca in familie alaturi de noi. Sarbatori fericite te pupam

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

