Un pesimist necesar

El este cel mai pesimista persoana pe care am intalnit-o pana acum. Un pesimist combinat cu o stare de delasare, cateodata. El poate trai linistit cu el si se considera un veritabil realist. Cred ca daca l-ai pune sa defineasca optimismul ar zice ca este un ” om prost ce vede ca totul se darama in jurul lui si el nu realizeaza in ce stare e”.

In rest, e casatorit si isi iubeste mult nevasta. Despre care cred ca nu s-a molipsit de negativismul lui.
Munca lui este ok, dar mi se pare ca asteapta sa se intample ceva. CEVA, ce? ar zice el. Dar nici el nu stie. Categoria „minuni” nu exista pentru el. Din punctul meu de vedere, asteapta sa se intample acel CEVA care sa ii schimbe trecerea lenta a vietii.

Alteori ai impresia ca vrea sa fie impins de la spate, ca ar avea nevoie de un imbold si ca viata lui se petrece i liniste si pace. Cateodata mi-e groaza sa vorbesc cu el despre lucruri serioase pentru ca sigur va vedea partea goala a paharului. Totusi imi iau periodic cu placere doza de pesimism, vorbind cu el. Pentru ca vine din partea unui om pe care il pot consider ca si pe fratele meu mai mare ce ma aduce cu picioarele pe pamant, pentru ca pesimismul lui sunt presarate de sfaturi bune.

A vrut sa scriu despre el. De multe ori am ezitat asteptad sa aiba loc schimbarea lui spre optimism. Dar care nu se va intampla niciodata(cred). Si totusi eu zic ca asa cum eu imi iau doza de pesimism de la el asa si el isi ia doza de optimism de la altii. Pana la urma e un Pesimist necesar optimistilor.

PS: Nivelul maxim de optimism, in opinia mea, este atins in ziua nuntii si atunci cand ti se naste copilul.

4 gânduri despre „Un pesimist necesar

  1. „Nivelul maxim de optimism, in opinia mea, este atins in ziua nuntii si atunci cand ti se naste copilul.”

    Mi se pare mie sau tu confunzi fericirea cu optimismul ? … sau invers 🙂

  2. n-ai vazut familii care sa fie mai degraba ingrijorati cu ce o sa creasca copilul? daca vor fi sau nu capabili sa ii ofere ce le-a lipsit lor.
    si apoi iti poti pune sperantele in copil, dar perspectiva asupra celorlalte lucruri sa ramana la fel de sumbra ca inainte. in cazul asta, te schimbi doar partial si asta nu te face un optimist.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

