Ieri m-am indragostit…

Da. Cred ca da. Azi nu simt sa reactionez prea mult, ci doar scriind articolul asta, din inertia autodezvaluirii. Cum s-a intamplat? Stateam cu ochii in tavan si am realizat. Pur si simplu. Nici sa ii aud glasul nu este necesar, nici sa il vad, nici sa ma tina de mana. Nici sa ma sarute nu a fost nevoie. Nici de dovezi de dragoste din partea lui nu imi sunt utile. Gandul la el ma face imi aduce un zambet 🙂 .

Cu sigurantza nu e vorba de un baiat

4 gânduri despre „Ieri m-am indragostit…

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

