Bip-uri, telefoane si relatii

Toate  astea merg impreuna. M-am trezit la 10. Nu a dat nici un semn de viata. Nici un bip. Nici un mesaj de buna dimineata, online nu e.  Nici eu nu o sa dau. O sa astept. Ma spal pe ochi, fac dus, mananc, ba azi ca niciodata imi fac si patul.De fapt ma prefac ca am treaba. Pun la fiert niste cartofi. Las telefonul in bucatarie. Deschid calculatorul. Verific mailul.

Deja nu mai suport, ma duc in fuga la telefon. Si in minutul pana ajung la bucatarie, sper sa fi primit un semn de viata de la el.  Ma uit la telefon, aproape disperata. Nici un apel pierdut. Mesaj de fel. Ce incapatanat e!  Si sunt dezamagita. Rasuflu adanc. Decid sa il dau pe silentios. Daca ma va suna sa fie si el dezamagit ca nu i-am raspuns. Macar sa fim kit. Iar eu sa fiu mai mult decat incantata cand vad un apel de la el. Sa ma prefac ca nu am asteptat nici un semn de el si cand vad apelul de la el sa par surprinsa.

Ma duc la calculator, cica imi fac de treaba. Nu am rabdare nici macar 10 minute si ma duc iar in bucatarie sa verific telefonul. Rasuflu a paguba. Nimic. Decid sa il iau langa mine, langa calculator.

Verific o data mailul, verific de doua ori. Mai citesc o data presa.  Citesc o stire si ma uit pe furis la telefon. O data. De doua ori. De 3 ori. Inca o ora si nici un beep. Incep sa cred ca m-a uitat. Ii gasesc motive si zic ca face dus, ca s-a stricat masina si mestesugareste la ea. Dar totusi 3o de secunde de mine nu are? Acum cu siguranta cred ca nu ma mai iubeste.

Indraznesc si ii dau un beep. 30 de minute de asteptare. Nimic. Dezamagire. Si-a gasit pe alta.  Un mesaj nu cred ca este prea mult. Il salut si ii dau un sarut. 1 hora.  Nimic. Un gol se formeaza in stomac. De ce nu da un semn de viata? Cred ca nu ma mai vrea. Acum ma decid si il sun. Il sun o data. Nu raspunde.  Deja e culmea. De 2 ori.

O  sun pe mama si ii zic ca nu raspunde. Ea imi zice ca o fi bolnav. Eu  ii zic ca el imi zice mereu daca ii este rau. O sun pe prietena mea. Ea imi zice si asa k in ultima vreme e cam rece cu mine si e posibil sa isi faca de cap. Tata ma va sprijini si imi va spune de ce procedeaza asa: barbatii stiu ce gandesc barbatii. Tata imi zice ca nu s-o fi intamplat nimic, doar nu raspunde la telefon. Ce mai sprijin!!!!

Deja am toate motivele sa ma despart de el: ce motiv serios ar avea sa nu ma sune? E prea de tot!!!Maine ii zic ca nu mai vreau sa fiu cu el.

A doua zi m-a sunat mama lui: era in spital grav bolnav.

PS: Asa reactioneaza multe adolescente si nu numai si e PACAT!

2 gânduri despre „Bip-uri, telefoane si relatii

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

