Colege de camera (1)

   Am avut vreo 30 de toate. Si pentru ca ele au facut parte din viata ar fi pacat sa nu scriu despre ele. Asa ca sa incep cu inceputul: cronologic.

   Prima pe care am cunoscut-o a fost Andreea. Nu as putea zice ca in anul I m-am impacat prea bine. Am avut un singur conflict serios legat de o conserva. Probabil daca va citi postul cu siguranta isi va aminti ca atunci nu am elucidat misterul conservei. Atunci ea avea un prieten care o vizita mereu si o pupa sub patura de mama focului. El nu vorbea niciodata intrebat. Nu ne intreba nici pe noi nimic, parea ca doar ea este in camera pentru el. Din pacate, ei nu prea ieseau prin cafenele. Ea mergea rar acasa, zicea ca nu are ce face. Imi placea ca avea un dulap plin de haine, pe care niciodata nu reusea sa le poarte. Comparand cu al meu, care era gol si aveam aceleasi haine de ani de zile. Ce o invidiam cel mai mult si mai mult era ca ea nu avea nici un cos comparativ mine, eterna adolescenta. Se ducea mereu la si jumatate la scoala, mult inainte de ora fixata, pretinzand „ sa socializeze”(imi furase replica). Dormea in patul de jos diagonal cu al meu(patul de sus). Dar nu termin aici de vorbit despre ea. Mi-a fost colega si in anul 4.

Andreea s-a inteles cel mai bine cu Otilia. Ea era o fata maruntica, foarte fasneata. Era reprezentanta la Avon. Prietenul ei, student la medicina, ne-a povestit de scheletul care il avea sub pat. Lumea lui mi se parea super. Nici ea nu mergea des acasa, era departe. La facultatea nu era cea mai tare, dar era foarte conectata la realitate. Dupa primul an de facultate a inceput sa munceasca. Otilica mi-a fost draga.

Carmen era cea mereu indragostita. Ne vorbea tot timpul despre iubitul ei: Daniel. Nu trecea zi fara sa auzim ceva de bine despre el. Cei doi semanau atat de bine incat prima data am crezut ca sunt frati. Ea era cea cu mana de fier in acesta relatie: ce zicea ea era sfant pentru el. Desi era cu el de vreo 3 ani ne marturisea ca este virgina. Acum sunt casatoriti si sunt foarte bine in Roman. Carmen avea parul vopsit negru, facut permanent. Primul an de facultate s-a chinuit sa scape de carlionti. Mare chin. A plans prima data cand a picat la proba practica la Introducere in Informatica si a dat vina pe profesoara pentru ca ea ura brunetele. Era obsedata de curatenie si m-am certat cu ea cand mi-a facut patul. In final, Carmen s-a dovedit o fata buna.

Irina era cea si mai cea. Avea un iubit cu vreo 4 ani mai mare decat noi: Florin. Tin minte ca atunci mi se parea greu la facultate si vream sa renunt. Si el m-a incurajat intr-un mod extrem de original: si ce vei face? Vei lucra intr-o confectie? Amenintarea lui m-a facut sa invat si sa iau bursa. Tot el s-a laudat ca a luat 10 la economie si m-a ambitionat sa iau si eu 10 si ma laud lui. Irina ne povestea de experientele ei sexuale cu prietenul ei si noi o ascultam ca pe ceva „sfant”. Era caraghioasa situatia, dar na…ea era cea mai experimentata si e bine sa inveti de la cei „ mai batrani”.Ea gatea…si pentru mine era mult prea casnica pentru varsta ei. Era si geloasa si avea si dreptate sa fie.

O alta colega, .ce nu primise cazare si era prietena cu Andreea, a stat ceva pe la noi a fost Roxana. Ea mereu se indragostea de cate un baiat si visa in secret sa se marite cu fiecare dintre ei. Era la litere.

Cu ea, Otilia si Irina ieseam la fumat, desi eu nu fumam. Era doar un motiv de socializare. Astea au fost colegele din anul I.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

