Despre Zile de Indragostiti

Nu imi aduc aminte sa fi sarbatorit in mod spectaculos ziua de 14 Februarie. Dar totusi sa va povestesc in linii mare cam ce mi s-a intamplat.
1. Intr-un an era 13 februarie si m-am intalnit cu primul meu iubit si ne-am zis ca maine e 14. Am dat din umeri si ne-am sarutat. A doua zi m-am intalnit cu coleg de liceu si mi-a zis ca este 14 Februarie si am dat din umeri. Cred ca astepta sa ii zic cum o sa petrec sau daca am primit vreun cadou.
2. Intr-un alt an a fost tare amuzant. Imi amintesc ca am mers la Pogor si am baut vin. Si in noaptea aia nu prea am reusit sa dorm: vinul imi dadea niste dureri de burta groaznice. A fost oribil. Mi-am jurat sa nu mai beau vin. Bineinteles ca pana data viitoare. :). Niste ursuleti de 6 lei au salvat situatia.
3. Nu mai stiu prin al catelea an in care descoperisem eu dragostea, am daruit bomboanele mele preferate(ieftine, dar al naibii de bune) iubitului meu de atunci si m-a sarutat. Sec.
4. Dar cea mai interesanta poveste legata de aceasta data nu este a mea. Ci a unei persoane dragi. Imi zice cu nonsalanta ca si-a parasit prea proaspatul iubit. Ii zic: I-ai frant inima. Acuma in preajma zilei indragostitilor. Si ea imi zice: Si cei indragostiti si singuri pot sarbatori. Doar e ziua lor!!!Nu am avut nici o replica la aceasta fraza.

Deci daca sunteti singur si indragostit de oricine si de orice, sarbatoriti!!! E duminica, se merge la biserica si dupa cum stiti duminica e zi de sarbatoare. Macar inchei postul intr-o nota optimista.

Un gând despre „Despre Zile de Indragostiti

  1. Intr-o zi de 14 feb. m-am despartit de un fost prieten caruia ii dadusem un an si ceva din viata. Mi-a fost un bun prieten..mi-a fost greu, dar mi-a trecut. Anul asta sunt singura si de 14 si de 24 feb. 😦

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

