La multi ani?

O fosta colega de munca imi spune sa scriu despre ea pe blog, ca si o parere a mea despre ea. Pare un pic „geloasa” pe colegii despre care am scris. Ideea e ca nu am avut o legatura prea stransa cu ea si daca nu cunosc pe cineva indeaproape imi este dificil. Dar stiu sigur ca acum este ca este indragostita si ca ii merge bine. Munca si-o face bine, dar se enerveaza cand nu ii iese ceva. Si persevereaza si atunci cand are o reusita ai impresia ca danseaza pe scaun si ca ar urla in gura mare de bucurie. De dansat danseaza bine si colegii stiu asta. La servici venea cateodata incet, incet…abia..abia…numai ca daca era ceva de rezolvat…totul incepea sa mearga repede, repede…si bine, bine. De cele mai multe ori e vesela, dar si cand intra in depresie…e grav. Am impresia ca sta cu zilele in pat, mananca ciocolata si se uita la televizor. Exact ca actritele de prin filme. Ca apoi sa se teama ca se ingrasa si sa blesteme ciocolata si sa spuna: „doar vi s-a parut ca sunt deprimata. De fapt am fost bolnava si mi-a fost un pic de lene”. Si zambeste ca un copil din ala rasfatat cand zice toate astea. Si e incapatanata…ca parca pana nu iese cum vrea ea…ceva nu e bine.
Colegii mai apropiati zic ca este o prietena buna, ca si ea se plange cand are probleme, ca te asculta si pe tine cand ai probleme. Si cel mai important, este ca pune suflet in orice face si ca iubeste cu pasiune(mare iubire….as putea cita pe cineva). Din cercetari pe tema: “caracterizeaz-o pe Daniela” am aflat ca merge la sala urmand principiul:”Jos cu burta!”. O colega zice: “e in continua miscare”, alta adauga: “vrea mereu in delegatie”. Si in delegatie trebuie sa sofezi. Dar de dragul calatoriilor sofam si cu mai mult drag, ar putea zice adauga Daniela. Ei…povesti cu masina am si eu cu ea. Cred ca a fost dragoste mare intre ea si prima masina. Sau cel putin la inceput. E strasnica la volan si a inceput sa ma invete si pe mine. Dar ea, fiind un pic cam temperamentala, nu prea am prins eu multe.
Deci iaca cum este in linii mari Daniela.
Scriu despre ea pentru ca saptamana aceasta este ziua ei si stiu ca ar bucura-o nespus. M-am abtinut sa ii zic clasicul „LA MULTI ANI” pentru ca nu cred in puterea cuvintelor astea. Luna trecuta a fost ziua de nastere a unui vechi prieten. Si spunea ca el imbatraneste…ca anii trec…ca nu mai are asa putere..ca incep sa ii apara ridurile…ca parca si parul nu mai este asa de mult…de burta nu mi-a zis nimic. Dar nu cred sa ii creasca burta vreodata. 🙂
Dupa discutia cu el am zis ca nu are nici un sens sa ii zic „La multi ani”. Ca aceasta fraza inseamna eu te vreau batran si el nu isi doreste sa treaca ani sau sa aiba multi ani: sa fie batran, urat si neajutorat. Ca poate el isi doreste ani putini si plin de bucurii.

Alta data cineva imi zice ca cei ce ii ureaza „LA MULTI ANI” se simt bine cand zic aceasta urare. Ca a observat el ca pentru multi este ca si o obligatie indeplinita: ” sa nu uit sa ii zic La multi ani!”. Cei mai multi isi noteaza ca sa nu uite de „obligatiile” lor. A spus ca este trist sa stie toate astea. Si cu siguranta nu se va supara niciodata daca cineva din prietenii lui a uitat de ziua lui.

Pana una alta eu urez ‘La multi ani” celui care chiar isi doreste multi ani. Pentru ca nu stiu ce vrea exact Daniela ii doresc de ziua ei de nastere: ” Sa i se indeplineasca tot ce isi doreste!” Asa stiu ca nu am gresit. 🙂

PS: Si colegii IW mi-au suflat un pic la caracterizare.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

