Comunist sau Anticomunist?

Imi plac pufuletii comunisti, fara surprize, cu ambalaj simplu. Pe strada vad oameni imbracati in gri si adesea recunosc albastrul comunist. Ne trezim ca furnicutele la 7 si la opt suntem la munca. Cine se imbraca cu haine mai vii deja e considerat de prost gust.
Proful meu de marketing spunea ca managementul nu are nicio legatura cu democratia. Parintii mei de abia asteapta sa ajunga la pensie.
Ne-ar fi mai usor daca statul ne-ar pune sa muncim intr-o fabrica dupa ce terminam scoala. Si daca ne-ar ajuta sa ne cumparam o locuinta.
Ne bucuram cand nu platim taxe pentru invatamant si profesorii nu vin la scoala.
Cateodata simtim ca suntem invadati de atata comunicare si ne este dor sa scriem cate o scrisoare.
Din cand in cand regretam perioada comunista, desi unii dintre noi nici macar nu ne-am nascut in aceasta perioada.
Eu recunosc ca am in minte o serie de principii din astea comuniste determinate de mediul, de parinti, de televizor.Dar tu? Esti comunist sau anticomunist?

Poate melodia urmatoare va mai lamureste: Ada Milea Ceausescu

3 gânduri despre „Comunist sau Anticomunist?

  1. ma , eu cateodata ma trezesc asa de comunista dimineata, ca nu stiu nici in ce an sunt.:))dar pana seara imi revin, ma democratizez la loc. ca doar au murit niste tineri acu o vreme pt „democratia” noastra, nu?

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

