Baieti super buni

Poti sa spui rugaciuni sa se intample minuni…cum ar spune melodia….CA SA II AI. Iata lista mea de baieti extrem de buni… :).

Si cand amintirile ma napadesc si imi amintesc de scoala generala, cand toti baietii din clasa erau nici macar iajunsi la pubertate, noua fetele ni se lipeau ochii de Adrian Mutu. Baiat tinerel, la 19 ani atunci, despre care noi scriam in oracole ca ar fi barbatul visurilor noastre. Anii au trecut, el tot frumos a ramas, s-a obraznicit un pic cu bautura si drogurile.Dar nu-i bai, ca fetelor cuminti le plac baietii rai. Mai grav e ca s-a insurat…si nu pe meleagurile noastre…sa putem si noi sa mai suspinam pe la colturi. Asta e…putem numai sa spunem rugaciuni…sa se intample minuni.

Dar sa nu ne indepartam de perioada copilariei prea mult…si ajungem la liceu. Numarul 1 ani la rand in topul celor mai frumosi barbati este si va ramane mult timp Brad Pitt. Sora unei colege spunea ca ea ca atunci cand va creste mare se va numi Petronela Pitt. Ea a crescut maricica si tot numele vechi il are. Pesemne ca inca il mai asteapta pe Brad. Va pun o poza cu marele admirat in „aproape” toata splendoarea lui. Am auzit ca divorteaza. Deci atentie, pe locuri, stop!!! Probabil e luat. 😦

Sa ramanem in sfera filmului si acum sa imi raspundeti sincer daca ati vazut „Autumn in New York”. Daca nu….la colt cu voi pentru ca ati pierdut un barbat wau!! Richard Gere. La 61 de ani inca e admirat de femei. Nimeni nu il poate uita pe American Gigolo, primul film in care a jucat. E numit in 1999 cel mai frumos barbat in viata.

Si daca de Richar Gere vorbim numai la superlativ atunci ce ziceti de George Clooney? Mie imi taie respiratia. El este ca si vinul: cu cat imbatraneste se face si  mai bun. Toate domnisoarele  si doamnele recunosc asta. Si chiar nu ma insel!!!! Sa va spun un pic ce sta in spatele unei imagini perfecte. Un barbat de aproape 50 de ani…fetelor totusi desi e barbat e bine sa nu ii cunoastem adevarata varsta. Crescut pe platourile de filmare, tatal sau fiind prezentator succesul lui vine mult mai tarziu in celebrul serial E.R.- Spitalul de urgenta in 1994. Desi atunci nu aveam nici bine impliniti 10 ani ma uitam impreuna cu maica-mea la serialul asta. Cred ca si maica-mea il admira in secret desi nu tin minte sa imi fi zis vreodata ceva.

A fost casatorit intre 1989-1993 cu actrita Talia Balsam, apoi relatii mai serioase a avut cu:Renee Zelweger si Lisa  Snowdon si relatii pasagere cu alte domnisoare de pe taramul vedetelor. Pana una alta, frumosul nostru George este „foarte burlac”, desi declara ca ar fi indragostit. Prostii…doar nu o sa ne facem fetelor sange rau acuma in preajma zilei femeii. E burlac si punct. 🙂

In faimoasa mea lista se mai afla cativa…raman surpriza..intr-un post viitor. Doar la cati baieti frumusei se invart prin lumea mondena voi credeti ca eu am remarcat doar 4? Minim 8 doar se apropie ziua femeii, 8 Martie.

Un gând despre „Baieti super buni

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

