Cum scap eu de tristete

Zilele astea a fost al naibii de frig, ba s-a facut ca e iarna, ba toamna. A plouat, nins…vreme de stat in casa, vreme cand poti face 3 lucruri: sa numeri banii(dar daca nu ai ce sa mai numeri?), sa faci copii(dar daca nu ai cu cine ce sa faci? :D) si sa dormi. Dar cat sa poti sa dormi?

Si iaca intri intr-o stare de tristete….ca nu mentionez cuvantul „depresie”. Ups am spus-o!!!

Iaca cum ma vindec eu de astfel de momente. Am mai marturist-o si altora, va marturisesc si voua acuma: ma dau cu oja. Dar cu cat e mai colorata e mai bine..si niciodata sa nu coste mai mult de 3 lei. Ca daca costa mai mult de 3 revin la stare: :” iar nu am bani”. Deci ma dau cu oja..si imi privesc unghiile. Un pic ciudat ar zice unii ..dar chiar functioneaza la mine. Apropo….acuma..cand scriu nu sunt data cu oja. 🙂

Si inca o solutie…gasita nu de mult timp. Iata solutia mai jos:

Voi ce solutii aveti?

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

