Anul 3 – colege de camera

   Anul 3 a venit pentru mine cu o dorinta de a nu mai cunoaste atat de multi oameni.Grupa mea se schimbase, la scoala lucrurile aveau o noua fata: se trecea la specializare. Si as fi vrut macar acasa sa am oameni cunoscuti. Tin minte ca aveam o repulsie de tot ce inseamna om nou: oriunde ma intorceam era inca un necunoscut. Asa a trecut cam prima luna pana ce totul a revenit la normal.

Iata si colegele de camera, ca despre ele era vorba in post.
Monica: Ea gatea mult si era aceeasi zodie ca si mine: leu. Stia foarte bine engleza si dormea in patul de sus. Nu tin minte sa fi avut nici un conflict cu ea. Isi petrecea majoritatea timpului in fata calculatorului, manca, invata, vorbea cu iubitul ei in fata calculatorului. Ea mereu ii dadea sfaturi prietenului ei si era destul de indragostita de el. Tiu minte ca atunci cand a venit din vacanta a venit si cu vestea ca are un iubit. Imediat a plecat peste mari si tari. Am reusit sa il vad la finalul anului universitar.

Eliza- O fata grasuta, dar bine proportionata care mergea mereu acasa, in orasul cel mai aproape de Iasi. Si ea era indragostita de iubitul ei pana peste cap. Visa si declara ca se va marita cu el. Se purta cu el ca si cu manusi si folosea multe diminutive. Extrem de multe pentru mine. Era o discordanta intre cum arata ea si diminutivele pe care le spunea. Acum i-a trecut. Eliza are si o sora: o frumusete de fata sasaita. Am o placere sa o ascult.

Nona-nume ciudat de fata. Ea era alintata. Si avea un prieten si inca il mai are. Zic ca avea ca mereu se certa cu el si niciodata nu stiam ce se intampla. Ba era, ba nu era. Clar si cel mai clar era ca se impacau. Numai k eu nu ma prinsesem de faza asta si cateodata despartirile ei ma afectau si pe mine, indirect acuma…sa nu exagerez. Ea parea asa…azi asa …maine asa…mereu schimbatoare.

Dar cea si cea mai alintata era…repet….era Tina, zisa in buletin Florentina. Aveam impresia ca e un copil de 10 ani rasfatat…si ajuns din intamplare la mine in camera. Intr-un fel asa si era…ca era o intamplare ca era colega mea. Mergea rar acasa. Si facea mai nou parte din liga, la sfatul meu. Ea este un pic plinuta si prin casa purta pantaloni scurti. Toti colegii sau prietenii care veneau la mine o priveau admirativ. Ce noroc pe ea si ea nici nu banuia. Acuma o sa afle. Dar de ea o sa va spun mai multe pe larg…in postul pentru fetele din anul 5.

3 gânduri despre „Anul 3 – colege de camera

  1. :)) le-ai descris f bine pe fete! Imi aduc aminte perfect cand am venit cu Nona si Monica in camera…tu aveai suvite verzi:D, te admiram toate, mai ales la faza cu liga. Si da, thanks to you, ne-am implicat in genul asta de activitate extra. Am ras cand am citit ce ai scris despre mine:P, mi-ar fi placut poate sa nu scrii cuvantul ala care incepe cu F si se termina cu Tina:)) Mmm, parca se intampla ieri… a trecut repede totul. Oricum iti multumim ca ai scris despre noi:D. Astept totusi, si un post cu si despre TINE!:D

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

