Moda mesajelor de Paste

Si ce mai moda. Bineinteles, ca in fiecare an este un trend. Care ar fi anul asta, nu prea stiu sa va spun. Pentru ca nu am trimis nici un mesaj de Paste si nici de primit nu prea am primit. Eu nu sunt fan sms de Paste, de Craciun, de Revelion, de zile de nastere si de ce sarbatori or mai fi in calendar. Am vazut ca pe unii moda asta chiar ii face nefericiti si poate crea frustari(mici frustrari sa nu exageram). De asta eu o evit, sa nu ma complic. Daca nu am trimis nici un mesaj asta nu inseamna ca nu am facut urari de Paste.
Iata cateva neplaceri datorate mesajelor de Paste.
Ma intalnesc cu o fosta colega de liceu( sa primesc o invitatie la nunta-asta ca o paranteza) sambata seara. Imi zice cu parere de rau: in fiecare an trimit o multime de sms si ca anul trecut am primit numai vreo 5 inapoi. Si ca nu ar fi cam corect.
Fostul meu sef imi zice ca in fiecare an primeste cele mai spectaculoase mesaje, asa lungi…ca nici nu are rabdare sa le citeasca. Si recunoaste ca pentru el: Paste fericit! sau Hristos a inviat! sunt de ajuns. Si ca el o sa raspunda pe loc la mesajele de acest gen. Scurt si la obiect, un sef nu are timp…e ocupat :P.
Un coleg imi zice: stii…te-as fi sunat, dar mi-am consumat tot creditul sa dau mesaje de Paste, ca asa se face. Trist.

Dar sa revenim la trenduri. Daca as fi „Catalin Botezatu” al sms de Paste anul acesta l-as fi scos pe NECAJITUL IEPURAS. Si as introduce ca tendinta cuvantul : MINUNE ca si opus CRIZEI. La anul, as aduce in mod clar in prim plan CADOURI, doar perioada asta financiara nu se va prelungi la nesfarsit. In 2014, cand se vrea a fi introdus ca moneda nationala euro, propun ca iepurasul(ajuns intamplator si mai mult fara voia lui ca simbol al sarbatorilor pascale) sa fie inlocuit cu Eurasul(cuvant inventat: EURO +iepurasul). Ce tii si cu moda asta?!!

Un lucru as mai avea de adaugat: rasfoind blogurile unora, altora, am ajuns la un top 5 al mesajelor penibile de Paste, top ce m-a inspirat in scrierea acestui post.

Un gând despre „Moda mesajelor de Paste

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

