So…kiss me

Melodia asta nu imi aminteste de nici vreun Fat-Frumos…si nici nu contine vreun mesaj pentru vreunul. Doar imi aminteste doar de casetofonul rosu cu radio al lui sor-mea. L-a primit cadou de ziua ei…sincera sa fiu nu imi aduc aminte cati ani avea exact. Oricum eu eram mica…si ea si mai mica. Taica-miu a venit cu el in plasa intr-o duminica- in acea zi cadea ziua ei(Duminica e ziua lui taica-miu de hoinarit prin oras si din cand in cand de cumparat cate ceva). Pentru ca atunci nu tin minte sa fie vreun magazin de electronice, cu siguranta l-a cumparat din bazar: singurul loc in oras unde erau electrice si electronice-cel putin asa eu imi amintesc :).

Acum sa revenim la melodie. Am auzit-o prima oara la televizorul nostru alb-negru. Si atunci era postul de muzica McM. Si am auzit-o o data…de 2 ori…nu era nici album cu formatia asta….singura muzica de cumparat era din bazar(nu zic nimic rau de bazar)-dar vreau sa subliniez ca nu aveai de unde sa faci rost de asa ceva(calculator nu, reportofon nu, youtube….nici google nu era….vremuri grele…).

Eram cam innebunita dupa melodia asta…si la tv nu o dadea nici acolo prea des. Dar uitandu-ma mereu am observat ca o da de 2 ori pe zi. Atunci iata cum am facut: am adus casetofonul-ultima generatie langa televizor, am sters o caseta…si m-am inregistrat intai pe mine. Mergea! Numai ca se auzea incet. Asa ca am zis: cand da melodia dau televizorul la maxim….si inregistrez. Si am stat vreo 3 saptamani sa prind melodia. O data nu au dat-o ei toata..ca era nu stiu ce publicitate, o data nu am putut sa dau tare ca dormea maica-mea…dar in final. Am inregistrat-o. Bucurie mare!!! Numai ca ascultand-o de atatea ori in incercarea s-o inregistrez pe caseta m-am saturat de ea. Dar numai pe moment. Au trecut vreo 2 luni…caseta a stat in carcasa ei linistita… si apoi am inceput s-o ascult. Prima mea melodie preferata si casetofonul rosu a lu sor-mea au facut toti banii.

So kiss me :).

Un gând despre „So…kiss me

  1. … am si uitat cum inregistram noi melodiile.. cat de tare dadeam drumul la televizor pentru ca si melodia sa fie clara si sa sune foarte bine dupa inregistrare..:D.. iar de radioul meu.. ce sa mai zic.. primul nu se uita.. isi are locul lui special in bucatarie:D

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

