Ajutor! „Pierdut” melodie

Da, recunosc ca la viata mea am mai pierdut lucruri. Totul a inceput cu un fular intr-o sala de spectacol. Cand nici nu imi amintesc ce spectacol mai era, doar ca era pe vremea cand eram inca singura la parinti. Deci acum mult, mult timp in urma. Si de atunci mi s-a pus pecetea: ” Tu mereu pierzi lucrurile.” Traiesc cu eticheta asta in familie: „dar tu mereu pierzi lucruri” si parca de fiecare data o aud pe mama mea cum imi spune: ” stii ce fular frumos era…dar l-ai pierdut si pe ala”. Si ce e mai ciudat este ca doar ratacitul lor pentru 10 minute imi creeaza o stare de neliniste si teama ca „iar am pierdut lucrul cutare”.
Teama aceasta este asociata si cu faptul ca dupa lungi si lungi cautari lucrurile nu se mai gasesc. Si nu se mai gasesc pentru ca „cineva le-a luat”-spusele mamei mele. ” Ca daca e frumos…lumea il ia”, „ca doar nu o fi prost sa nu il ia, daca tu esti cu capul in nori”. Si spusele mamei mele aveau erau adevarate si inca mai sunt, din pacate. Sistemul de „lucruri pierdute” nu functiona nici cand aveam eu 3-4 ani, pe vremea inainte de ’89 si conditiile economice actuale nu incurajeaza un astfel de sistem nici acum.
De aceea, pierd si eu lucrurile in casa, pe la prieteni, prin calculator, la serviciu-unde sansele de gasit sunt ridicate. Dar totusi stau in gand cu cuvintele mamei mele: „stii ce frumos era fularul ala…si tu l-ai pierdut” si tanjesc dupa sistemul pe care l-a redescoperit George. Sa pierzi un lucru nu e o tragedie…cum m-au dus in eroare cuvintele mamei mele. Lucrurile nu dispar…ca nu se fac vrajitorii cu ele. Pur si simplu se ratacesc de noi. 😛

Acum sa va spun ce am pierdut insa de mai mult timp. Si nu ma descurc deloc. Este vorba de o melodie. Nu imi amintesc versurile, nici numele cantaretii-caci e vorba de o cantareata. De aceea va cer un pic de ajutor. Se gaseste pe youtube…este o cantareata cum va spuneam…canta la chitara…in videoclip canta intr-o rulota si pe un camp…are o palarie in cap, un pic hippy..culorile din videoclip sunt galben, maro..si fata canta un fel de pop-rock…melodia nu e prea lenta..dar nici alerta.Greu de regasit, nu? Eu am auzit melodia asta numai la televizor.

Multumesc.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

