Gasit melodie:)

Cum va spuneam in postul anterior, pierdusem o melodie. Si cineva m-a ajutat: Silviu. Mi-a spus ca a fost mai mult o intamplare sa fie exact melodia cautata de mine pentru ca „nu am fost prea explicita in descrierea videoclipului”. Cand am ascultat-o m-am bucurat exact ca un copil cand primeste ceva ce si-a dorit mult. Nu imi mai intram in piele de fericire: numai nu dadeam din coada. Ca sa nu o mai pierd o postez aici. Asa ca: Multumesc, Silviu.
.

Un gând despre „Gasit melodie:)

  1. Pingback: Gasit melodie:) | Cuttingart News Blog

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

