Despre mentori

Da. Mi s-a intamplat de mai multe ori sa intalnesc oameni ce au vrut sa isi asume  de mentor. Unii s-au numit ei „mentori” si au vrut sa imi impartaseasca din experienta lor si mie. Altii mi-au spus clar: fara mine ca mentor nu prea ai incotro sau lasa ca te invat eu tot ce stiu…si totul va merge ca pe roate.

Dar nici una dintre situatii nu a functionat, desi aceste persoane au avut cele mai bune intentii. Dar cum se spune: dragoste cu de-a sila nu se poate. Asa si cu mentoratul asta: sa fii mentorul meu cu de-a sila nu se poate. Stiu ca suna rautacios, ca refuz sanse ce mi se dau.  Insa intre mine si un mentor trebuie sa se stabileasca o relatie speciala. Cu siguranta aceea persoana nu trebuie sa se impuna in fata mea ca atot-stiutor. Daca este atot-stiutor sunt convinsa ca voi remarca si ideile ce le transmite celor din jur le voi adopta si eu. Un mentor nu ma alege el pe mine ci eu pe el. Aleg calea mai grea ar spune altii.

Invatacelul isi alege singurul  mentorul…ciudat, nu?Si totusi am avut un mentor care nu a stiut pana astazi ca i-am urmat ideile.

2 gânduri despre „Despre mentori

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

