Lici de vanzare in Oradea

Hoinarind aiurea pe internet, am dat de blogul Alinei Gadoiu. Mai citesc una, mai citesc alta ai ajung la un post destul de interesant. Ne poveste ea despre niste fructe, dar cu un nume destul de ciudatel: lici. Citesc articolul…si imi zic cum de nu am mai auzit eu de asa fruct? Mai ales ca cunosc pe cineva care are porecla asta. Si ma informez…ca ar creste prin China fructul acesta: http://en.wikipedia.org/wiki/Lychee. Si de fapt nu se scrie la fel cum se citeste, insa ideea ca cineva a scris un articol e interesanta. Ganditi-va sa fie un fruct cu numele vostru si voi habar sa nu aveti. Cum ar fi sa fie un fruct cu numele Adina? Si sa scrie cineva de tine…e interesanta. Am aflat ca fructul se vinde la cutie…si mai costa si 3 ron/borcanul. Ca e cam rar prin Romania…mai mult in Ungaria se gasesc.

Pe mine m-au amuzat copios urmatorul comentariu: „In Oradea, Lici se vand la preturi bune.” Domnule…pe mine articolul asta m-a facut curioasa.O sa imi cumpar si eu niste Lici, daca voi spuneti ca e delicios. 🙂

6 gânduri despre „Lici de vanzare in Oradea

  1. Pingback: Lici(litches) in Cluj « Banalitati deosebite

  2. Am mancat si eu lici si sunt curios cum s-ar putea prinde acest fruct, ma refer la sambure. Se baga direct in pamant sau se pune in apa si apoi in pamant ?

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

