In pielea unui baiat

Tocmai am citit pe un blog: ” In afara de asta, daca il paraseti dup-aia, nah! E baiat! Se vindeca el!”. Plecand de la ideea aceasta, am zis cum s-o fi simtind un baiat cand e refuzat? Si am zis sa experimentez o situatie tipic masculina. Sau asa cred eu :). Iata in ce a constat experimentul.

Un club, muzica si cam atata. Am spus fara alcool, sa fie senzatia autentica. Se merge cu fetele in club.  Uneia dintre ele i se marturiseste intentia: vreau sa vad cum se simte un baiat atunci cand abordeaza  o fata. Si mai ales cand este si refuzat. Ce gandeste el inainte de a aborda o fata. Si iata: ma uit in jur. Caut un tinta…imi ia vreo jumatate de ora. Toti cu fetele de copilasi..nu par a fi mai mari de anul 1, 2 de facultate. Cei ce sunt mai mari sunt niste ciudati…ori sunt insotiti de domnisoare trecute de 35 ce arata la randul lor ciudat. Ma uit in stanga, in dreapta. Nimic. Totusi ..intr-un grup alaturi de al meu…este un baiat ce pare a avea varsta mea. Imbracat in negru, cu barba, brunet, simpatic el. Bea o bere si mai discuta ba cu o fata…ba cu unul dintre baietii lui. Dureaza inca 1o minute sa aflu daca este venit cu cineva. Nu este insotit de nici o fata. Totul bine.

Acum ii spun uneia dintre fetele cu care am venit:” Uite, o sa il sarut pe baiatul acela”. Ea se uita mirata la mine…nu zice nici da, nici ba.Si danseaza in continuare. Aici e comportamentul tipic barbatesc. Vor o reduta. O tintesc. Si ochesc.

Acum sa va povestesc mai departe cu „reduta” mea. Reduta mea…un sarut obtinut de la un necunoscut. Fara nici un refuz. Textul de cucerire trebuie spus cu convingere, fara nici o sovaiala. Cu mult tupeu si in acelasi timp sincer. Asa ca inca 15 minute am alcatuit un text si l-am repetat de vreo 30 de ori. Si am inceput sa fac scenarii. Ca daca, ca parca, ca cum o sa par in ochii celorlalti, ca ce o sa zica. Cea mai rea presupunere: ca o sa imi cada tavanul pe mine daca ma refuza. Muzica parca imi accentua starea si eu gandeam doar asa: trebuie sa aiba doar un raspuns.  Si acela sa fie un DA convins.  Si intre pauza dintre scenariile mele radeam de fiecare baiat care a planificat in amanunt cum sa ma sarute fara a fi refuzat. Fiecare detaliu…un gest incorect si tot planul se naruia. Asa si eu acuma: e oare buna melodia asta? E prea romantica. Pe melodia asta nu poti saruta un baiat…pe ea trebuie sa sari in sus…e prea multa lume in jurul lui.

Si totusi…am plecat la un drum…nu trebuie sa renunt. Ce va zice colega mea? E mandria mea in joc pana la urma. Asa gandesc baietii, nu? Orice pana la orgoliu! Eu sunt puternic si am fost invatat de mic sa nu dau inapoi la razboi. Asa ca…dupa principiul spus anterior: mai degraba sa incerc..decat sa imi para rau ca nu am incercat. Si ma apropii de el. Ma codesc eu in jurul mesii. Ma asez jos. Il privesc. El soarbe din bere. Ma uit la bere…putina lumina imi zice ca aproape a terminat. Ei si ce? Mai cere una. Ce atata graba? E doar ora 1. Si apai..nu aleg eu un papa-lapte sa plece asa repede. :).

Dar se pare k nu. Se uita in jurul lui la beriile goale…si…Nu se poate!!! Poate chiar e un papa-lapte. Scoate banii. Ii pune sub sticla. Cum? Nu mai sta? Pai…eu trebuie sa mai repet textul…nu sunt pregatita. Si totusi daca nu ii spun acuma…o sa regret!!!  O sa am mustrari de constiinta. Ca am vrut si nu am avut curaj. Si….il iau de incheietura mainii, ma aproprii de el SI ii zic la ureche cu hotarare ca nu imi scape: „Buna. Nu am mai zic nimanui acest lucru si mai ales nu am facut niciodata acest lucru. Pot sa te sarut?” Si eu asteptam raspunsul cu inima cat puricele. E ca si cum ai juca la ruleta. Am noroc sau nu? Mi s-a parut o vesnicie desi in timp real raspunsul a fost prompt: DA. M-am uitat la el uimita si imediat m-am simtit si sarutata. Mai multe ce sa va mai spun? Nici nu stiu daca a sarutat bine sau nu, ca pana la urma eu nu am calculat si planificat calitatea sarutului…numai cantitate sa fie. Cat a durat? Cred ca mai mult decat un sarut obisnuit…ca doar era un sarut dat unei necunoscute X. :).

Imediat…eu cica…stapana pe mine…vream totusi sa stiu si pe cine am sarutat. Am intins mana, mi-am rostit numele si el a spus hotarat: Tudor. A fost o strangere de mana ca si cum s-ar intalni doi presedinti de tari. Dar ce mai conteaza? Punct ochit, punct lovit, in stil pur si simplu barbatesc.

Ce s-a intamplat dupa? Pai..va spusesei ca el a platit berea…si logic ca si-a continuat drumul spre casa, cel mai probabil. Dupa vreo doua zile am aflat si eu  pe cine am sarutat, ca era colegul unei colege de ale mele, unde locuieste, ce studiaza…era student si un baiat cu destula priza la fete printre colegele lui.  As putea spune ca stiu sa aleg pana si pe intuneric. Chiar la un moment dat mi s-a parut k e si interesat de mine. Pana la urma totul s-a terminat cu o recomandare de film din partea lui: „Memento”.

Strasnic experiment, pana la urma. :). Cata bataie de cap…mai aveam oleaca si calculam si probabilitatile de respingere avand in vedere ca si variabile: intunericul, berea …sau berile baute de el, muzica, ora si fusta mea scurta. Acum inteleg eu de ce marii strategi ai lumii sunt barbati. Ei fac strategii de mici, de la 13-14 ani, cand incep sa le placa fetele: cand a se intalneasca cu ele, la ce ora, cum sa fie vremea, cum sa fie imbracati, parfumati, cand s-o sarute, etc, etc.

PS: Desi am fost rugata de baiat sa nu scriu pe blog despre sarutul aceasta, el stie ca el a fost doar o simpla intamplare.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

