Etichete si etichete

In mintea mea etichetez totul…as putea pune etichete peste etichete…asta este o parte despre care multi nu stiu. Vizibil…cei care ma cunosc ar spune ca nu…eu nu sunt asa. Insa in mintea mea, orice lucru ce ma inconjoara poarta o eticheta invizibila, vizibila doar pentru mine :p. Asa ca sa va spun cum eu etichetez muzica: muzica pentru fete si muzica pentru baieti, muzica pentru introvertiti, muzica pentru gatit, nu exista muzica pentru adormit pentru ca nu pot sa dorm sau adorm cu muzica, muzica pentru enervat vecinii(eu si sora mea facem karaoke), muzica pentru pisici, muzica pentru ascultat(in sensul ca se sta pe fotoliu si se asculta versurile), muzica pentru mama, muzica pentru nunti, muzica veche, muzica de la sfarsitul filmelor si asa mai departe…Urmatoarele doua melodii sunt melodii pentru orgoliul meu:

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

