Cele 3 lagune albastre

Prima…este cea dintr-un film: Intoarcerea la laguna albastra.. L-am vazut de vreo 3 ori si de fiecare data m-a impresionat. Aceasta este laguna dinaintea mea, asa imi place s-o numesc(filmul este din 1980, adica dinaintea mea:) ). Am pus aceasta laguna prima…pentru ca esti prima de care am aflat. Filmul are si cateva premii luate, insa ceea ce conteaza sunt peisajele magnifice. Acolo planuiesc sa evadez…cica grijile sunt tind spre – infinit. Ca sa ajungi la o astfel de laguna…ai doua optiuni: vezi filmul…si inca una…o stiu doar eu 😛

Cea de doua laguna albastra este cea din Islanda. Daca prima laguna era asociata cu mare, soare…aceasta te duce cu gandul la…frig, apa calda… Ca sa ajungi sa vezi aceasta laguna…un bilet de avion pana in Islanda…costa vreo 500 de euro..dus-intors…aceasta in cazul in care vreti sa va intoarceti.

Cea de treia este cat se poate de mioritica. E in judetul Cluj…la vreo 30 de kilometri de Cluj-Napoca, pe drumul spre Zalau. Va costa banii de benzina…acum depinde si unde locuiti. Se poate inota linistit…nu e amenajata..si nu veti fi deranjati prea mult…nu se gasesc nici macar indicatoare spre acest loc, insa cu siguranta localnicii te vor ghida. Se poate sta si cu cortul…lemne se gasesc in padurea din apropiere. Se poate si pescui.

Frumos. Eu de alte lagune albastre nu mai stiu sa mai existe, poate de alte culori(roz de exemplu 😛 )

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

