13 inainte de 25

Sunt nascuta pe 14 si eu imi spun ca mereu am stiu sa ocolesc numarul 13. Deoarece sunt nascuta undeva pe la ora 2.00 noaptea, adica daca eram mai rapida puteam sa fiu pe 13.

Povesti interesante despre cum mi-am petrecut eu ziua de nastere timp de 24 de ani nu am. Totusi o zi de nastere preferata as putea sa aleg. Cred ca aveam vreo 6 ani…sa spunem. Dupa ce ai mei m-au sarbatorit ziua cu fast, cu copii invitati si taiere de tort, am plecat in vacanta. Dar a fost ceva de genul: ” Hai sa mergem si am mers”. In noaptea dinainte plecarii ne-am facut bagajele si dimineata am plecat. Tin minte ca eram foarte entuziasmata si emotionata. Parca aveam fluturi in stomac. Si cred ca era si prima oara cand mergeam in vacanta.

Cadourile de care imi amintesc si imi amintesc de ele doar pentru ca sunt ceva mai recente au fost: un ceas pe care l-a laudat toata lumea, ” Crima si pedeapsa” pe care am citit-o in doi ani de zile doar pentru ca era foarte trista si imi transmitea acea stare-in rest o carte superba, apoi o alta carte pe care am citit-o de Craciunul trecut. Uitasem sa le multumesc celor de la Kabinet. Mi-a placut mult cartea, baieti! Era sa uit de un porcusor, gen pusculita, pe care il am acasa si mai pun din cand in cand monede.

Ce mi-as dori de ziua mea?Mai este pana atunci…mult.
Pana una alta imi doresc o incheiere pentru postul acesta. Gata! Am gasit: Ma striga var-miu la masa!

Un gând despre „13 inainte de 25

  1. Am vazut filmul Vineri 13, ala original de prin ’80 si nu e asa de speriat. Eu nu am inteles niciodata semnificatia zilei.
    Si sa nu uit: LA MULTI ANI anticipat :P:P

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

