103 cuvinte despre „cel perfect”

Am fost intrebata de multe ori cum sa fie baiatul perfect pentru mine. Si dupa ceva relatii am ajuns la concluzia: „Sa aiba toate calitatile fostilor iubiti”. Cu cat mai trec peste inca o relatie imi intaresc ideea aceasta. Insa de la o vreme…am mai adaugat una. Da…sa imi dea un sut in fund, sa imi zica: „uite…poti face si asa…altii au reusit asa…sa imi dea o noua perspectiva asupra vietii…sa stie secrete pe care sa mi le impartaseasca si mie…seamana cu un tip de mentor…pe care sa il iubesc. Pe care sa il admir pentru ceea ce face…si il iau ca exemplu”.

Wau…Suna a anunt matrimonial….noroc ca nu trebuie sa platesc pentru cele 103 cuvinte la vreun ziar 😛

Un gând despre „103 cuvinte despre „cel perfect”

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

