Dor de scoala

E 1 octombrie…de fapt e trecut de 1 octombrie…si gata..nu mai merg la scoala. Dupa 16 ani de 15 septembrie si 6 ani de 1 octombrie…viata mea de scolar…s-a terminat. Practic pana acuma o viata am mers la scoala.
Si acum imi lipseste sa ma intalnesc cu colegii, sa povestim ce am facut in vacanta, sa imi cumpar caiete, pixuri, sa car genti pline cu oale, farfurii, haine la Iasi. Sa urc in personalul de Vaslui-Iasi si sa iau un autobuz pana pe Copou, in Puskin. Sa imi pun borcanele cu bors in frigider si sa cunosc multi, multi oameni. Nu voi mai avea examene…nu o sa mai am nimic, nici sesiune. Nu credeam ca are sa ma cuprinda asa melancolia, insa dulce targ al Iesilor are un farmec deosebit toamna.

Nu vreau sa imi fie dor de ultima toamna in Iasi si vin sa il vad. Toamna eu ma indragostesc si nu pot sa lipsesc din locul dragostei mele.

3 gânduri despre „Dor de scoala

  1. bai……si mie mi-e tare dor de Iasi toamna…desi niciodata nu am crezut ca imi va fi…imi lipseste mult „targul Iesilor”…mai scrie ceva de tine..de tine…acum:)…nu acum 2-3 ani…:)…mai da-mi un telefon:)…ai grija de tine!

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

