Fetele din anul 4

Pentru mine anul 4 a inceput bine, ca in fiecare an…cu un pic de dragoste tomnatica. Si gata. :). Ca orice indragostita..am avut nopti albe. Insa in acel an…colegele de camera au avut un rol deosebit in vindecarea ranilor mele sentimentale de care acuma rad…
Sa va spun despre ele:

1. Andreea…v-am mai spus de ea in postul din anul 1. Era cea cu care ma certasem o data de la un pateu. Acum nu mai avea prieten…si iesise in lume…privea lumea prin alti ochi. Era mai deschisa si legatura cu ea a fost diferita, mult diferita. I-am povestit suferintele mele…si ea ma asculta. Pana undeva prin decembrie…cand a „palit-o” dragostea din nou. Insa acum o dragoste mult mai potolita…cu mai multa maturitate. Pentru ea au inceput excursiile de cunoastere a judetului Suceava. Prietenul ei…un om nu prea maricel…insa asa..hotarat…nu gluma i-a facut cunostinta cu zona in care are sa locuiasca. Si dupa anul 4…gata…a luat-o pe Andreea noastra la Suceava(cu accent va rog!). Ce a facut Andreea in acel an? Tin minte ca s-a chinuit cu un proiect cu un supermarket…ca s-a plans ca nu isi gaseste material pentru licenta si si-a cumparat calculator si mai ales…m-a ascultat pe mine.

2. Sa nu ne indepartam de subiect…si Diana a facut fel. M-a ascultat pe mine. Ea mereu credea ca nu poate…nu parea sigura pe fortele ei si mereu zicea k ea nu are noroc. Ne povestea mereu de sora ei si mai ales de nepotelul ei. Si cu siguranta ei ii placeau copii. In acel an nici urma de vreun prieten. Cel mai mult mi-a placut la ea ca era mereu dispusa sa te ajute si sa te sfatuiasca.

3. Marinela sau zisa Mary…a declarat sus si raspicat ca uraste FEAA si pe un profesor de Finante publice. Ea era lipita cu scoth de calculatorul ei…si de prietenul ei din cutie(calculator). Mie mereu mi se parea ca e inutil…ca el era la asa mare departare. Insa ea a vrut sa fie cu el..si dupa mai bine de 2 ani…s-a dus la el. Si e fericita cu el. Ea ne povestea cum vrea sa fie farfuriile din bucatarie, perdelele, copii si multe alte detalii casnice si mai ales vorbea mult!! Capotul ei…nu o sa il uit niciodata…ceva cu rosu si negru. Dupa ce a terminat facultatea ii era dor de facultate si camin.

4. Elena…era cea mai mica. Sa nimeresti cu 3 fete de anul 4…si tu sa fii in anul 1 e groaznic. Ea dormea sus, bineinteles. Insa eu mereu am sustinut dormitul sus pentru ca 4 ani am dormit in patul de sus. Eu i-as fi furat mama…ii facea niste haine superbe. De invidiat. Dimineata cand mergeam la scoala…adormita cautam hainele…ce machiaj…nimic! Ea nu iesea din casa nemachiata, o admiram pentru rabdarea pe care o avea si mai ales ca se trezea mult mai dimineata pentru a se machia. Eu mereu am aplicat replica celor 5 minute: inca 5 minute.Ea niciodata.

Cam asa erau in mare fetele din anul 4. Cu ocazia asta tin sa le cer scuze pentru multele dimineti cand ma trezeam la 7 sa merg la munca…si stiu ca nu sunt o persoana prea silentioasa. Eu le-am iertat ca se culcau tarziu…si daca a trecut mult timp…cred ca sunt de

2 gânduri despre „Fetele din anul 4

  1. :))=)) mda…..frumoase amintiri!….interesante experiente….chiar in acele momente nu vorbeam mult despre asta tin acum sa iti marturisesc ca ai fost o colega simpatica si chiar mi-a placut ca te-am intalnit….ma bucur mult ca acum putem vorbi matur si detasat de acele momente care ne tineau „in priza”….povesti…..conversatii pana noapteaa tarziu….teorii explicate care mai de care…nu aveam timp sa ne plictisim, cred eu….pentru mine ramane un an special!
    Ma bucur ca am ocazia sa mai aflu cate ceva despre tine…..multa baftta si mult spor in toate iti doresc! sa fii fericita si sa ne mai auzim cu bine
    pooopici

  2. eii, salut, interesante amintiri, abia astept sa vad ce parere ai despre fetele cu care ai terminat exeprienta facultatii si ultimile luni petrecute in camin. 🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

