O inghetata, va rog!

E un frig de să nu dai nici un câine afară, ar zice mama. Şi eu mă răsfăţ, cu îngheţată!!!Mi-am cumpărat 5 tipuri de îngheţată: de pepene, de căpşuni, de caise, de mere şi de vanilie. Într-un bol ce duce cu un castron uriaş mi-am pus câte o cupă din fiecare tip şi un strop de sirop de ciocolată pe deasupra. Stau în pătura şi mă uit la o film de animaţie. În cameră intră iubi. Îl servesc şi pe el şi îmi răspunde: „Răsfăţ de femei. Cine a mai văzut să mănânci iarna îngheţată?O să îţi ajungă până la primăvară câtă îngheţată ai cumpărat tu.” Şi eu care vream să fiu drăguţă cu el, să îl răsfăţ şi pe el!

Cum nu înţeleg unii ce e bun şi delicios! Eu şi suedezii, doar noi putem să înţelegem. Acum mai nou: eu şi suedezii şi pisica mea. Pentru că el nu a vrut i-am pus şi pisicii mele un bol cu îngheţată, vorbă lui iubi „să nu ajungem cu ea până la primăvară”. Şi ne uităm toţi 3 la filmul de animaţie: eu, iubi şi pisica. Eu şi pisica mâncând de zor la îngheţată, iar iubi uitându-se mirat la noi cum de e posibil aşa grozăvie. După vreo oră, îmi zice el aşa încet, un pic ruşinat: „Ştii…dar parcă mi-e pofta de un pic de pepene.”
Eu şi pisica, de parcă pisica ar înţelege ce a zis el, ne uităm aşa lung la el cu subînţeles şi eu zic: „Noi vrem să ne ajungă îngheţată până la primăvară. Asta e răsfăţ de femei!”

Până la urma îngheţată ne-a ajuns până a doua zi la prânz, nicidecum până la primăvară.

Acuma, ma scuzati ma duc sa imi cumpar o inghetata ca mi s-a facut pofta numai scriind postul asta.

PS: Intamplarea asta era acuma vreo 2-3 ani de zile. Pisica e virtuala, insa dadea prea bine in post 🙂 .

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

