Ce?

Niciodata nu am vorbit de munca mea de job, dar dupa ceva timp am reusit sa o reduc la o singura intrebare: Ce? Totul se invarte in jurul acestei intrebari. Ce imi doresc eu? Ce iti doresti tu? Ce isi doreste clientul?

Cu cat raspund eu mai clar la intrebarea aceasta cineva imi raspunde imediat CUM. Stiti vorba aceea: ai grija ce iti doresti ca e posibil sa ti se intample. Unii sunt atat de atenti la ceea ce imi doresc eu ca si fac sa se indeplineasca. Asa ca trebuie sa ma gandesc destul de bine CE? ca oricum CUM imi da raspunsul.

Intrebarea mea poate sa se concretizeze si daca eu nu stiu ce imi doresc altii sunt afectati.
Suna misterios job-ul meu, nu?Ghici ce job am?

Voi la ce intrebare raspundeti prin job-ul vostru?

2 gânduri despre „Ce?

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

