e-Adina

Eu-online, numele meu online, asa ca lansez e-Adina, sa nu imi uit ideea. Pentru a nu fi confundata accentuez si litera D, ca mi s-a intamplat ca unii altii sa ma strige Alina, in loc de Adina: deci e-Adina.

Internetul spune ca numele meu are origine ebraica si ca apare in Vechiul Testament. Si ca Adina era un ostean brav ce l-a ajutat pe regele David. Dar de unde si pana unde numele unui ostean a devenit nume de femeie in Romania nu mai stiu. Dar cum romanii considera toate numele care se termina in litera a ca fiind nume de fete…am ajuns sa port numele unui barbat. Tot internetul imi sopteste ca totusi numele meu este asociat unor adjective cat se poate de feminine, sa nu ma simt eu trista: podoaba, placere, om placut, gingas.

Scriu acest post pentru ca in jurul meu roiesc tot felul de idei despre brand personal si despre importanta lui.

Iar eu, fara prea multa stiinta de acest lucru, contruiesc ceea ce oamenii de la Relatii publice numesc brand personal. Iar un marketer ar spune ca tu esti un produs mai mult sau mai putin vandabil.

So…e-Adina sa fie.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

