Scurt interogatoriu

1. Cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mandri de tine?
Taica-miu a fost mandru de mine in clasa a 8-a, cand am luat capacitatea. Maica-mea in clasa intai ca fiica-sa era asa de mare si merge la scoala. Era mai emotionata decat mine.

2.Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
Pe un coleg de munca.

3. La ce esti cel/cea mai bun/a, ce stii sa faci mai bine decât toti oamenii pe care-i cunosti personal?
Scriu cel mai fain.

4. Ce crezi ca e cel mai enervant la tine, in ochii celor dragi ?
Ca nu vreau sa le ascult sfaturile daca nu le-am cerut sfaturi.

5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
M-as trezi dimineata sa ma duc la un job care nu imi place deloc. Dar am experimentat ca nu ar dura mult.

6. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
Eu mereu arat bine. Ce intrebare e asta?

7.Care e cel mai prost om pe care-l cunosti?
Trebuie sa raspund corect la intrebarea asta? Cred ca e cazul sa se manifeste putina diplomatie ce o am.

8.Care e sunetul care te enerveaza cel mai tare?
Chinezii au niste clopotei la usi ca sa isi dea seama ca a intrat cineva. E cel mai straniu si cel mai enervant sunet.

9.La ce eveniment din viata ta ai fost cel mai emotionat/a?
Cand cei de la televiziunea locala au vrut sa imi ia un interviu si ma balbaiam groaznic. Pana la urma au renuntat si eu m-am bucurat nespus ca am scapat de chinuri.

10.Care a fost cel mai stanjenitor moment din viata ta?
Chiar e momentul adevarului? Am facut pipi in pantoni cand eram ceva mai mare…peste 20 de ani :D. Asta e.


11. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?

M-am simtit asa in fata profesoarei de engleza in clasele primare si generala, insa acuma nu mai am astfel de probleme.

12. Cand ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul?
Cand greseam ceva la romana, la caligrafie, ca sa nu spun adevarul rupeam foile si le ascundeam. Maica-mea se supara si ma certa groaznic. La fel procedam si atunci cand spargeam o cana,o farfurie, bibelou.

13. Ce-ai vrea sa schimbi cel mai tare în viata ta ?
As vrea sa fiu mai diplomata.

14.Cu cine vorbesti cel mai des despre sex ?
Ce intrebare de baraj. Cu cine faci sex.

15.Care e cea mai proasta scuza pe care ai folosit-o vreodata?
Nu am avut chef.

16. Ce nu i-ai putea ierta niciodata omului pe care-l iubesti ?
Ca pleaca fara sa spuna de ce.

17. Ce calitate a jumatatii tale de viata iti este cea mai draga?
Calmul.

18. Care a fost jucaria ta preferata in copilarie ?
Am avut o papusa pe care o chema Ionela si o lua peste tot cu mine. Apropo, pe sora mea o cheama Ionela, dupa numele papusii preferate.

19.Pe cine te bazezi daca ti se intampla o nenorocire?
Pe parinti.

20.Pe cine simti cel mai tare nevoia sa protejezi ?

Pe sora mea.

21. Care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult ?
As vrea sa stiu macar 5% din cate stie seful meu.

22. Cine-ti lipseste cel mai tare in acest moment?
Acuma, acuma, acuma. Maica-mea…ca m-ar chema sa vin la masa si nu ar trebui sa mai gatesc eu. Ce egoista sunt.

23. In ce privinţă crezi ca esti cel mai putin inteles ?
In privinta muzicii simfonice.

24. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
MAMA.

25. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
Acolo unde imi propun sa ma simt in siguranta. Nu am fost niciodata in locuri unde sa nu ma simt in siguranta.

26.Care a fost cel mai frumos compliment ce ti s-a facut vreodata?
Ai maini frumoase.

27.Pentru ce te rogi cel mai des ?
Ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a ajutat pana acuma. Nu sunt o persoana prea credincioasa.

28. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?

Taica-miu.

29.Care a fost primul tău vis împlinit?
Mi-a cumparat taica-miu un glob pamantesc.

30. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?
Cand aveam 15 ani.

31.Ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact în viata ta?
Din secolul acesta Google docs. Din secolul trecut: calculatorul.

32. Care a fost cel mai indraznet lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoana de acelasi sex cu tine?
As pune o fata sa taca timp de 24 de ore.

Totul este un fel de leapsa de la o blogarita.
Raspunsurile sunt proprii.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

