Fetele din anul 5

   Anul 5 – adica primul an de master.
Dupa cum promisesem sa va povestesc de colegele din anul 5, mai bine spus primul semestru. Daca in fiecare an aveam doar 4 colege acuma am avut 5.

Tina, de care va spuneam in postul despre anul 3. Intamplare ciudatica cum am nimerit sa stau din nou cu ea in camera. Sora ei, Cristina a fost mana destinului. Ajung in camera si pe pat scrie: Florentina Babis. Ganditi-va: universitatea are 4 camine in Maiorescu, 4 in Codrescu, 4 in Targusor, Gaudeamus si inca unul…fiecare cu cel putin 100 de camere..deci…(4+4+4+1+1) inmultit cu 100 de camere…da un numar impresionant de 14000 de camere. Ce sansa as fi avut eu sa cad cu Tina din anul 2 in aceeasi camera? Dar Cristina le rezolva pe toate!!!:)
Tina, cum va spuneam eu demult era cam rasfatata si razgaiata si alintata. Acuma era alta persoana: schimbata de strainatate, responsabila, numarand cu atentie banii, serioasa, mai stapana pe sine si grijulie. Pe ea am convins-o sa mearga cu Erasmus.

Zic grijulie ca mereu era cu gura pe sora ei, Cristina(ea statea cu noi si ele imparteau acelasi pat). Cristina…era in anul 1 si parca era o Tina mai tanara: rasfatata, razgaiata si alintata. Si parca chinuita de scoala. Cand era vorba de invatat se ducea si gatea cate ceva…si pentru o incepatoare era destul de bine. Ganditi-va…un pui de copil in anul 1 intre fete atat de mari. Era prea mult pentru ea. Am vorbit zilele trecute cu ea…s-a maturizat si scoala nu mai este asa de infricosatoare pentru ea(recunoaste ca acuma a prins cum e cu facultatea si cu ce se mananca.).

Irina…din anul 2…revenise la vechiul ei iubit si eu ma bucuram strasnic pentru ea. Atunci era stresata sa isi gasesca un job…si se lupta cu scoala(insa in sensul bun). Si pe ea am gasit-o mult mai matura si cu dorinta de a avea cele mai la moda haine. In cel de-al doilea semestru si-a gasit un job. Si m-am bucurat pentru ea. Culmea ca in primul an in care am stat cu ea nu prea aveam prea multe de impartit, insa in anul 5 chiar ma intelegeam extrem de bine cu ea. Acuma s-a mutat cu prietenul ei si deja suna marsul mirilor…

Geo…cea cu o coafura perfecta. Cea are nu iese din casa nemachiata si necoafata. Care merge la facultate linistita, invata, se supara din cand in cand pe facultate, iti cauta in pace si liniste de munca…dar nu prea se streseaza…primeste inca bani de la mamicu…si danseaza populara de rupe podelele si pingelele. Cand se coafat eu statea cu gura cascata si o priveam cum are atata rabdare sa isi aranjeze parul. Stiti..asa cum se uita copii mici la mamele lor cand se machiaza. Apropo…am invatat de la ea sa imi usuc parul cu peria. Atuncea ne povestea de fratele ei din Bucuresti si acuma a fugit si ea acolo.

De Oana nu va pot zice decat ca in acel an..parca o prinsese dragostea de un picior. Nici la un film nu se putea uita ca si vorbea cu iubitul ei la telefon. Ce sa ne povesteasca de scoala…de licenta sau alte chestii scolaresti…., iubitul in sus si iubitul in jos. Ea era buna prietena cu Geo si cand avea un pic de timp liber tup acasa…la iubitu. Om mai indragostit ca ea nu mi-a mai fost dat sa vad pana acuma.
Anul 5 in camin a fost mai scurt…ca tup am plecat si eu cu bursa. Patul meu a fost imediat asediat de Geo, care tot timpul a ravnit la patul meu de jos(va zis ca a fost singurul an din camin cand am avut pat jos…in rest numai la inaltime dormeam…eu si cu salvamontii). Imediat ce a s-a terminat semestrul a plecat si Tina cu bursa..si camera cred ca devenise deja mai mare.

Cam atata…inca sun post si imi respect promisiunea sa va povestesc de toate colegele din camin.

4 gânduri despre „Fetele din anul 5

  1. Pingback: Fetele si baiatul din anul 5(II) « Banalitati deosebite

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

