Furnizorul de muzica

Va spuneam intr-un alt post ca imi place sa descopar melodii…insa in cautarile mele AM DESCOPERIT ca pot avea si un furnizor de muzica. Numai ca el nu imi face factura si nu am niciodata restante la el :). Ciurioasa intamplare…tot ce misca el pe facebook..si da like la melodii…instant imi place si mie. La inceput…zic…intamplare…ca oamenilor le mai plac aceleasi lucruri. Acuma deja stiu…ca ar fi imposibil sa nu imi placa. O vreme…a disparut…nici un like, nici o noua melodie postata. Trist.
El e Paul, ” the big QA” si e vremea sa stie si el ca face fapte bune: „gadilindu-mi in mod placut urechea”.
Voi ce furnizori de muzica aveti?

Mai jos 2 exemple, ca sa nu laud degeaba baietul :P.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

