Lici (litches) în Cluj

Va spuneam intr-un post ca este un fruct si eu cunosc pe cineva cu numele asta. Si ca se gasesc in Oradea. Acuma si in Cluj, ca la oferta. Intr-un supermarket din aproprierea Somesului. Aveau un pret de oferta: 9, 99 lei/kg si scria litches, nicidecum cum am vazut eu pe wikipedia. Si erau rosii…spre maro…mai mult maro decat rosii..daca stau sa ma gandesc mai bine. Nu aratau deloc apetisante ca in poza pe care am pus-o eu in post meu anterior si erau asezate si intr-un colt. Am fost dezamagita…si totusi as fi cumparat…insa eu ajung mereu la raionul de fructe cand banii din buzunar se cam termina.

Asa ca poate…zic poate..o sa cumpar…sa vad cum sunt la gust litches astia.

PS: Eu totusi v-am spus ca se gasesc si la noi, poate cineva satul de atatea mandarine si portocale o sa cumpere litches(ca prea pareau parasite in coltul lor).

4 gânduri despre „Lici (litches) în Cluj

  1. Prima data cand am citit titlul am crezut ca m-ai vazut in Cluj si nu m-ai tras de maneca:).
    Numai pareri negative despre fructul asta, trebuie sa iau si eu, sa vad ce gust am:). Totusi, pretul nu e ca la cartofi, decI trebuie sa fie ceva de capul lui:).
    @Adina: Faine „banalitati”, mi-am amintit de studentie, good old times.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

