Horoscopul și eu

Printre o oala de ciorba, un dat cu matura, o masina de spalat care toarce cu multe haine, va scriu ce cred eu despre Horoscop. Incep a va spune ca maica-mea este cea care crede, dar crede cu sfintenie in horoscop. Saptamanal imi zice sa am grija, ca nu stiu ce tanti astrolog a spus la TV ca s-ar putea sa am un accident, sa pierd bani sau nu stiu ce nenorocire are sa mi se intample.

Va spun ca nu prea inteleg tantile astea cand spun ca planetele sunt in cuadratura, ca luna si soarele va fi in leu(apropo, sunt leu). Dupa parerea mea umila, cred ca doar ca 90% dintre „urmaritorii” lor nu inteleg nimic de „cuadratura”. Dar fiecare cu profesia lui si cuvintele proprii profesiilor lor.
Si cum aschia nu sare departe de trunchi(aschia sunt eu si trunchiul mama) ma uit si eu. Dar ascult numai ce imi convine. Cand imi zice de rau, spun ca si taica-miu: „Cine sunt doamnele astea sa imi spuna ca mie are sa imi mearga rau? Cum nu o sa castig bani? Seful o zis ca ne da salariile la timp si seful e om de cuvant. Cum ca as avea un accident cu masina? Eu nici nu stiu sa conduc. Poate s-o intampla la altii ca mai sunt si altii in zodie cu mine.” Si schimba canalul. Asa fac si eu. Daca zic de rau, pierd audienta. Cui ii plac vestile rele?

Daca zic de bine: ca va veni un castig banesc din cer, ca voi avea o saptamana la lucru plina de succese, ca dragostea cea mare imi bate la usa, ca se ieftineste benzina, sunt ochi si urechi. Si cand termina cele 5 minute de zicere de bine, sunt dezamagita ca o tinut lauda atat de putin. Vreau sa aud lucruri bune in continuare. Atunci sunt atenta la fiecare cuvintel al astrologului si inima se face mare, mare de bucurie cat bostanii din gradina lui bunicu.
Ce mai invartita, sucita, daca se zice de bine, cred in horoscop, zice de rau, nu mai cred.

PS: Acuma ma gandesc cu parere de rau la astrologii astia. Daca zic de bine sunt iubiti de toti, de telespectatori, de colegi si mai ales de sefi. Daca nu…ii compatimesc…sunt priviti ca aducatori de vesti rele. Ei si prezentatorii de la vreme. Ce vina are prezentatorul de la meteo ca vremea e rea sau ca planetele sunt asa pozitionate si vestesc de rau?
Am plecat…ca deja mi-a spus tanti astrolog ca s-ar putea sa am un accident in gospodarie si nu m-am mai uitat de mult la oalele de pe foc. V-am pupat.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

