Astea da banalități!

Va spun ca un baiat imi zice ca mult timp blogul meu nu are sa se mai numeasca: banalitati deosebite. Si eu il contrazic si ma bat cu pumnul in piept si daca eu asa vrea sa se cheme, asa se cheama. El sustine ca nu ar trebui sa se numeasca asa: ca lucrurile scrise par a fi destul de interesante.

Acuma va scriu cel mai banal post. In fiecare zi, mi se intampla lucruri interesante. Pe care le savurez la maxim si pe care le povestesc mereu. Insa alea banale, nu le tin minte si le arunc la gunoi. Azi, inainte de a le arunca la gunoi, le pun intai pe blog, sa nu zica lumea ca nu am lucruri banale de povestit.

Sa incepem cu ieri. Mi-am cumparat polonic. E unul cat se poate de banal, cu un pret rezonabil, din inox. Probabil o sa il folosesc prima data cand oi face un bors moldovenesc. V-as arata si o poza cu el. Si voi ati rade de poza, zicand: „Ma, sa pui poza cu polonicul pe blog?” Ce are atat de special? Da, e o banalitate de polonic, insa e polonicul meu si l-as lauda oriunde. E luat din banii mei si nu iti cumperi polonic in fiecare zi. Am polonicul cel mai tare!!!

A fost saptamana trecuta ziua femeii. Am primit flori. Si atunci si ieri. Cand nu a mai fost ziua femeii, insa au fost pentru ziua femeii. Si erau vestejite. Cum sa scrii despre flori vestejite pe blog? Iaca scrii, ca erau vestejite ca au venit tocmai de la 150 de km departare. Si primite la ora 8 dimineata, cand nimeni nu primeste flori si nici o florarie nu e deschisa. Sunt cei mai frumosi trandafiri ofiliti si ii multumesc persoanei care mi i-a facut cadou.

Va mai spun ca tot ieri am facut creveti. Care am dorit sa nu fie ceva banal, ci de-a dreptul o mancare deosebita. Dar eu ma stiu…ca daca fac o reteta noua…s-ar putea sa nu fie atat de reusita…si e bine sa fie un plan de rezerva. Cartofi cu carnati la cuptor. Stii cum e cand ai cate un pic din toate si pui acolo in oala…poate o iesi ceva? Asa am facut si eu. De-a dreptul banal: ceapa, morcov, masline, usturoi, cartofi, carnati, piper si sare. Cea mai banala mancare azi o avut un succes demential. Aplauze, confetii si laude? Eu le-am primit pe toate.

Toate lucrurile astea trei sunt suficient de banale pentru voi? Pentru mine, da. Si banalitatile astea ma fac in fiecare zi fericita.

PS: Pana la banalitatile viitoare, va spun ca mi s-a blocat usa la baie. O banala usa de baie a devenit acuma foarte importanta.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.Tema: Esquire de Matthew Buchanan.

